21 października 2017. imieniny: Urszuli, Celiny, Hilarego
kontrast
bip
Dzień kobiet w Kazimierzu Dolnym

Grupa kobiet z Dąbrowy Jastrzębskiej, Jastrzębi oraz Lesiowa postanowiła spędzić nadzwyczaj aktywnie dzień 8 marca 2014 roku. Zwróciłyśmy się z prośbą do Pana Wójta o udostępnienie autokaru i wybrałyśmy się na wycieczkę do  Kazimierza Dolnego i Sandomierza. Wraz z przewodnikiem zwiedziłyśmy Sandomierz, a w nim zabytkowy Rynek, Bramę Opatowską, Kościół. W zbrojowni najwięcej atrakcji i radości przysporzył nam przebrany przez miłośników sztuk rycerskich jeden z dwóch mężczyzn, będących na tej wycieczce. Następnie udałyśmy się do Kazimierza Dolnego. Po obiedzie z przewodnikiem zwiedziłyśmy to piękne miasteczko. Dużym wyzwaniem dla nas okazało się wejście na Górę Trzech Krzyży. Przepiękny widok wynagrodził trudy wspinaczki. Malowniczy rynek ze studnią i zabytkami wyglądał jak z bajki. Nie mogło zabraknąć też zakupów różnych pamiątek, były też lody i desery w kafejkach. Z bulwaru nad Wisłą podziwiałyśmy krajobraz. Wesołe śpiewy towarzyszyły nam zarówno w drodze do Sandomierza jak i z powrotem. Wszystkie wspominamy miło ten wyjazd.